Thursday, March 27, 2008

More Michael Buble pictures ;-)

Here are more pictures from the concert !
A nice grey haired man infront of us !

These people were the openers they are called Naturally 7(look them up on you tube )it was awesome they made all the instrumentals with there mouths! the bass is amazing he can go soooo low !

MICHAEL !!!

Sunday, March 16, 2008

Michael Buble concert !!!

Here are the pictures, there will be more from our other camera ! It was a blast ! He is amazing oh my goodness I couldn't belive it we were soooo close ! He is awesome with his audience! He jumped off the stage to get pics with people and there was a major stampede haha we were on the floor closed in from the sides so obviousley the whole 9,000 people couldn't get in ! well gtg will post more I think I put on 5 videos haha Me and Emily
All of us hehe
Michael

I know I posted it twice

Feeling Good

videoThis is the best video yet ! Watch all of his cool moves it's so amazing ! I thought he wouldn't do them like he did in the other videos that you buy but, he did, it was so neat ! And when this song started to play everyone went crazy (including me hehe ) I loved it :) :)

Michael buble "Lost"

videoThis is his song Lost , It's so pretty!

Call Me Irresponsible

videoHe was singing call me Irresponsible , Its so funny when he does the beat boxing thing in the middle lol :-P

more Michael Buble (YMCA) LOL

videoThis is HILLARIOUS we were all having a blast ! (the exception of Mom and Dad lol they were just standing there hehe it was Awesome !!!!!!!!!

Michael Buble concert !!!

videoHere it is the concert This was the first second he walked out ! The concert was amazing I have never had so much fun in my life ! We were on the floor a couple rows back so extremely close ! I barely had to zoom in on the camera ! I t was crazy enjoy ! :)

Friday, March 14, 2008

24 hours till !

only 24 hours till the Michael Buble concert! Sooo excited oh my goodness . I never thought I would ever be able to go :) I promise lot's of pics and videos :) well need to go muahh *callie*

Tuesday, March 11, 2008

Snow :-(

Here are the pictures we took while we were EXTREMELY bored over this weekend !I hate snow, cold weather, and being stuck in the house for three and a half days!!! You have to be crazy to think that was an awesome weekend ! I hated it and I really can't say it enough! But , now the snow is melting and I can see grass :) yay so glad . I think we got about 15 inches not for sure we lost our rular haha!
The front yard
Outside my window our porch roof ,the drift got to where I couldn't see out the window that pic was before I couldn't see out .
Me and Emily :) she was having some ahhh problems haha !!

Saturday, March 8, 2008

Snow

OK I 'm officially sick of being stuck inside !! The past two days ! We can hardly get our front door open ! bye y'all (I'm gonna post the pics soon ha ha I'm going sledding we have a sweet hill byz)

Friday, March 7, 2008

:-(

I was going to post pics of all the snow this afternoon , But I can't find the cord to plug into my camera to get the pics out !!!! We have two cameras but , I can't find the cord to mine arrggghhh !!!!!!!! OK well it's snowing AGAIN I'm so sick of it, this has definitely been the longest winter yet ! So everything for this weekend has been canceled :( I could have babysat some this weekend but, I told people I couldn't cause I had plans . But either or I still would have been stuck at home ha ha ! I might go sledding tomorrow when the snow isn't so fluffy :p OK this week hmmm school babysit ha ha and Wednesday night I went to GBS to watch Basketball and yesterday I went shopping and found my Easter outfit !! And many more things he he , I found an outfit for the Michael Buble concert next week !!!! So excited !!! And It's from Target ha ha the store I couldn't live without !! So maybe if I find my cord I'll post those pics later on neways peace out and hopefully this is our Last SNOW I'm going to drink hot chocolate byz *Callie*

Wednesday, March 5, 2008

oh yeeeah

Uk LOST HAHA on Sunday against Tenn. I was sooo happy !!! I know this is a little late but oh well : p

Sunday, March 2, 2008

Just felt like it :p


I just felt like posting :) This is a pic from this morning , We couldn't get Will to smile . And I think Emily was still asleep ! I picked out this outfit for Will isn't it cute haha ( He will kill me for puttin that in there ) lol byz